Garantiiteavituse saatmine

Muudetud P, 4 Sept, 2022 kell 12:26

Garantiiperioodil avastatud puudustest palume Livenit teavitada kasutades Liveni Klienditoe portaali  - https://klienditugi.liven.ee/et/support/home.

Üldiselt jaotatakse puudused kaheks:

  • Mitte-avariilised puudused likvideeritakse reeglina garantiiperioodi lõpus. Mitte-avariiliseks loetakse puudust, mis ei takista korteri/ehitise sihtotstarbelist kasutamist ja mille jätkumine ei põhjusta täiendavat ohtu inimese tervisele/varale või ei kiirenda ehitise lagunemist.
  • Õnnetusjuhtumite korral saate kõige kiiremini abi haldusfirma avariiteenistuselt (Pindi Kinnisvarahalduse avariitelefon: +372 516 4315). Kõikidest  juhtumitest (k.a halduri avariiteenistuse poolt lahendatud küsimustest) palume teavitada ka meid Klienditoe portaali kaudu või kirjutades aadressil klienditugi@liven.ee


Garantiiteavituse saatmine veebilehitsejas:


        1. Garantiitööst teavitamiseks ei ole vaja portaali sisse logida. Teavitamiseks vali „Esita tugiteenusepilet“.


       2. Täida nõutud väljad ning lisa võimalikult detailne probleemi kirjeldus. Nupu „+ Manus“  alt saad lisada fotod või muud asjakohased failid. Seejärel märgi linnuke kasti „I’m not a robot“  ja vajuta nupule „Esita“.



Garantiiteavituse saatmine nutiseadmes:


1. Olenevalt nutiseadmest võib Klienditoe portaali vaade olla erinev. Teavitamiseks vali „Esita tugiteenusepilet“.


2. Samuti on nutiseadmest nupu „+ Manus“ alt teha või lisada foto või video, kasutades nutiseadme kaamerat.

Kas see artikkel oli kasulik?

See on suurepärane!

Täname sind tagasiside eest

Vabandust! Me ei saanud abiks olla

Täname sind tagasiside eest

Anna meile teada, kuidas me saaksime seda artiklit täiendada!

Vali vähemalt üks põhjustest
Nõutud CAPTCHA kinnitus.

Tagasiside saadetud

Me hindame sinu jõupingutusi ning proovime seda artiklit täiendada