Liveni Klienditoe portaali kasutaja loomine ja sisselogimine.
Klienditoe portaali sisse logides saad vaadata enda poolt tõstatatud küsimuse menetluskäiku ja kommentaare. Olemasoleva kasutaja puhul vajute „Logi sisse“, kasutaja loomiseks vajuta „Registreeru“.
Registreerimiseks sisesta oma e-posti aadress, lisa kasti linnuke ja vajuta „Registreeri“:
Võimalik, et oleme teile juba ennetavalt konto loonud. Sellisel juhul kuvatakse teile järgmine teade: 
Sellisel juhul vajutage nupul „Logi sisse“. Uue kasutaja korral saadetakse sisestatud e-posti aadressile konto aktiveerimise link ning kuvatakse vastav teade:
Sisse logimiseks sisesta oma e-posti aadress ja parool või kasuta Google, Facebook või Twitteri kontot:
Esmakordsel sisse logimisel palume kontrollida oma andmeid vajutades „Minu Profiil“ ja siis „Redigeeri profiili“.
Enda poolt tõstatatud küsimuse jälgimiseks vajuta „Tugiteenusepiletid“, misjärel avaneb loetelu.
Vajutades küsimusel (näitel „Test pilet #1589), avaneb täpsem vaade:
Avanenud lehelt näete küsimusega seotud kirjavahetust, märkmeid ja asjakohaseid faile. Samuti on teil võimalus anda lisainformatsiooni, lisada faile ja täienda vajadusel üksikasju lehe parem küljel.
Küsimuste jälgimine portaali sisse logimise teel ei ole otseselt vajalik. Iga kord kui teie küsimusele vastatakse või lisatakse kommentaar, saadetakse teile teavitus aadressilt klienditugi@liven.ee. Teie vastus sellele kirjale salvestatakse automaatselt klienditoe süsteemis.
Parimate soovidega,
Liveni meeskond